čtvrtek 20. září 2012

How to make Rope Braid

Ahojte!
Dnes vám ukážem ako si vyrobiť tento účes, ako som sľúbila. Znovu, je to jednoduchý a rýchly účes ideálny do školy, či do práce. Ak chcete vedieť ako na to, čítajte ďalej :)


Začneme tým, že si rozdelíme vlasy na 2 rovnako veľké časti.


Trik je v tom, aby obe časti boli zatočené rovnakým smerom, napríklad v smere hodinových ručičiek, a aby sa navzájom okolo seba ovíjali práve v smere opačnom, teda proti smeru hodinových ručičiek. Ak by ste to robili zle, tak by ste to hneď vedeli :) účes by sa vám hneď rozpadol.


Tiež to môžete skúsiť aj opačne. Teda vlasy zatočiť proti smeru hodinových ručičiek a navzájom ich obmotať okolo seba v smere hodinových ručičiek. Efekt bude ten istý.


V tomto videu je tiež pekne ukázané ako na to.

                                         

Nakoniec by to celé malo vypadať nejako takto.


Keď som to skúšala prvýkrát tak mi to hneď nešlo. Skúšajte to teda aj vy a po čase z vás budú profíčky. 


Ak sa vám páčili tieto rýchle účesy na nosenie napríklad do školy, dajte mi vedieť v komentároch, ak by ste chceli vidieť aj ďalšie podobné. Prajem veľa šťastia.

Let's get stylin'
foto: KK

2 komentáře:

  1. Jee...už aby mi narástli vlasy a mohla si robiť takéto copíky :) určite pridávaj takéto posty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určite budem :) urobím všetko preto, aby ste boli vy moje čitateľky spokojné :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...