středa 10. října 2012

Purple-golden Triangle Nails

 Ahojte! 
Dneska vám len tak narýchlo ukážem ako si spraviť tento rýchly dizajn na nechty. Je to rýchle a jednoduché, určite to dokáže každá z vás :)





Čo na to potrebujete?

2 laky podľa vašeho výberu
1 priesvitný lak
lepiacu pásku alebo hocičo čo lepí


Začíname s tým, že si nalakujeme nechty farbou, ktorú chceme ako podklad. Ja som si vybrala fialovú, ale tiež by krásne vynikla napríklad čierna.


Ďalej použijeme lepiacu pásku, malý kúsok, ktorým vytvoríme trojuholník v strede nechtu. Ale predtým ho ešte priložíme na pokožku ruky, nalepíme a odlepíme, aby na nechte až tak nelepil a neodlepil už nalakovaný lak. Ja som nejako nevedela nájsť lepiacu pásku tak som použila papierové lepky, ktoré sa používajú aj ako cenovky :D 


No a nakoniec už len vyplniť druhou farbou ten trojuholník, čo sme vyrobili pred chvíľou a pomaly odlepiť hneď po nalakovaní. Po vyschnutí nanesieme vrchnú priesvitnú vrstvu and je to :D

Verím, že vám tento článok pomohol, ak ste hľadali inšpiráciu :) Ešte mi napadá, že by to pekne vyzeralo s matnými pastelovými farbami napríklad, ktoré sú pre jeseň typickejšie. Ale to je len a len na vašej fantázii :) Veľa šťastia

Let's get stylin'
foto: KK

2 komentáře:

  1. Ahoj, akurát včera som to skúšala a je to naozaj jednoduché a rýchle :) Chcela by som sa spýtať, či by som mohla napísať návod na svojom blogu po anglicky, samozrejme by som ťa uviedla ako autorku a zdroj :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj :) prepáč, že odpisujem až teraz, ale samozrejme môžeš si to prepožičať so zdrojom :) potom mi sem hoď link :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...