pátek 2. listopadu 2012

How to: False Lashes


Ahojte znovu :)

V minulom článku o umelých riasach (TU) som vám sľúbila, že napíšem o tom ako si aplikovať umelé riasy. Dnes tento sľub plním :) Poviem vám ako si ich jednoducho aplikovať a zopár trikov, na ktoré som prišla. 


Na tomto obrázku môžete vidieť nalepené polovičné riasy. Radšej mám takéto, pretože pôsobia omnoho prirodzenejšie a milujem všetko, čo kričí prirodzenosťou. Môžete ich kúpiť už ako polovičné riasy, ale vyjdú cenovo asi tak isto ako tie celé. Ja som si kúpila celé a rozstrihla som si ich na polovicu. Preto teda odporúčam skúsiť takéto riasy namiesto tých celých, ktorých aplikácia je omnoho zložitejšia. Verte mi, mám to odskúšané :D

bez umelých rias
Čo potrebujete urobiť najprv je spraviť si make-up ako obyčajne. Očné tiene, čierna linka, maskara. Čiernu linku a maskaru môžete použiť aj neskôr na zamaskovanie lepidla, ale ja to obyčajne robím už v tomto kroku.


Pre čo najzvodnejší pohľad si najprv natočíme riasy klieštikmi. Nemajte strach dievčatá, ak ich nepoužívate :) Riasy vám neodstrihnú, ale pekne natočia ;)


Ďalej si pripravíme lepidlo na umelé riasy, ktoré sa obvykle predáva s mihalnicami, ale dá sa kúpiť aj samostatne. Ja používam malé lepidlo od elfu, ktoré bolo pribalené k riasam, ktoré mám doma. Je priesvitné, takže ho po zaschnutí nevidno. Nanesieme tenkú vrstvu po celej dĺžke a o niečo viac pridáme po koncoch, aby sa konce neodlepovali.


Na uchopenie rias použite pinzetu. Ja používam niečo ako pinzetu, neviem ako to nazvať, ale je to zo spomínaného setu od elfu Megalomania (TU). Pre začiatočníkov výborná pomôcka, no dá sa to pekne aj s obyčajnou pinzetou. 


Veľmi dôležitý krok - nechať schnúť chvíľku lepidlo, pokým nezlepkavie. Obyvkle odporúčajú počkať 20-30 sekúnd, no čím dlhšie počkáte, tým lepšie. Ja čakám aj celú minútu. Nebojte sa, lepidlo dovtedy určite nezaschne :) 


Priložiť a prilepiť. Mihalnice nalepíme na miesto, kde máme nakreslenú linku, zhora nad pravé riasy. Keď je lepidlo dosť lepkavé, tak stačí iba jemne priložiť a chvíľku počkať kým nezaschnú. 


Nakoniec môžete ešte použiť čiernu očnú linku na zamaskovanie rias, ak ich vidno a tiež si ešte dávam druhú vrstvu špirály, aby oboje mihalnice spolu pekne splývali. 


Nezúfajte, ak vám to na prvýkrát nevyjde, skúšajte to znovu a znovu :) A asi sa pýtate ako si ich dať dolu. To je veľmi jednoduché. Proste ich jemne odlepíte preč, alebo ak vám to nejde tak pridržíte niekoľko sekúnd na očnom viečku tampón s odličovačom a pôjde to ako po masle. Môžete ich potom použiť znovu a znovu. Dajte vedieť, ako sa vám darilo a či vám tento príspevok padol vhod. Teším sa na vás zase nabudúce :))

Let's get stylin'
foto: KK

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...