úterý 4. prosince 2012

Primadona Girl Look - Marina and the Diamonds


Pekný deň prajem :))

Po (dlhom a nekončiacom) týždni som tu znovu, aby som vám ukázala ako som sa popasovala s týmto líčením. Už dlhú dobu som posadnutá touto speváčkou a jej pesničkou Primadona Girl, že som sa rozhodla vyskúšať aj jej make-up. Je to práve tá pesnička, ktorá znie ako keby ju spievala Katy Perry. Bola to zábava a zároveň aj jednoduchý tip na každodenné maľovanie. Dúfam, že sa vám to bude páčiť. 


Marina má v klipe veľmi špecifický makeup. Na prvý pohľad veľmi neutrálne líčenie, no veľká dráma na spodnej linke. Na líčku má malé srdiečko a pery ružovej farby. Proste dokonalý makeup. Kebyže si odmyslíme tie výrazné riasy na spodnej linke tak to môže byť veľmi pekné líčenie na každý deň.


Takto vyzerá videoklip, fotky hore sú z jej akustických verzií, kde vidno jej makeup lepšie.


No ale prejdime k tomu kvôli čomu sme tu. Pôvodne som chcela skúsiť celý makeup aj s umelými riasami a so všetkým, ale...nemala som ten správny tvar umelých rias. Ukážem vám teda ako napodobniť toto líčenie bez umelých rias, čo mnohé z vás ocenia.


Prvým krokom je krásne zjednotená pleť. Marina má v klipe poriadnu vrstvu makeupu, nevidno žiadny pupienok :) Na to som ja použila make-up Stay Matte od Rimmelu  a zafixovala som ho kompaktným púdrom Stay Matte a kabuki štetcom z H&M.


Pokračovala som zmesou korektorov od Essence a Miss Sporty, keďže ten So Clear mi príde príliš tuhý konzistenciou, zmiešaním s tým tekutým sa mi nanáša lepšie. Na oči som použila bázu od Essence s názvom I <3 STAGE. 


Obočie má Marina dosť výrazné, preto sa nebojte vyplniť si ho viac než ste zvyknuté. Použila som ceruzku na obočie od Gosh a fixačný gél na obočie od Essence. 


Ako základný očný tieň na celé viečko som použila tieň bledej béžovej farby až do bledo ružova. Boli to hlavne odtiene 1,2,3 z fotky. Ďalej som pridávala slabučko hnedú farbu (4) do ohybu oka, a postupne som pridala aj tmavšie odtiene ako 5,6,9 až po 7 a 8 a poriadne rozblendila. Použila som štetce čo sú na obrázku - fialový od Essence, dole od neho z H&M a ten na spodku je od neznámej značky z USA.

Pod obočie som použila matný tieň číslo 3 a tiež aj do kútika oka.



Nakoniec oko vyzeralo takto - nič výrazné, nič prehnané, tak ako to mám rada. Hlavne prirodzene :) Nakoniec som naniesla na oči čiernu linku s "krídelkom" tak ako to má Marína. Ak vám to na prvý krát nepôjde, skúšajte viackrát, inak sa to nenaučíte. Nakoniec ešte na oči klieštiky a poriadnu vrstvu maskary, keďže vynechávame umelé riasy. A aby som nezabudla, na vnútornú dolnú linku som naniesla bielu ceruzku na optické zväčšenie oka.



Aby som aj tak vytvorila drámu na spodných riasach ako má v klipe Marina, tak som použila svetlo hnedý očný tieň (9) pod spodné riasy. Tiež som tam nakreslila umelé riasy v tvare trojuholníčkov pomocou čiernej linky vo forme fixky od Essence Super fine. S touto fixkovou linkou sa mi zaobchádza omnoho lepšie ako s ostatnými.

Na pery som použila slabučko ružový lesk na pery, zmiešaním dvoch odtieňov 10 a 11 z paletky neznámeho názvu, ktorú mám tiež z USA. 


A aby bolo líčenie kompletné, na líčka som použila tento Multi Colour blush od Catrice spolu so štetcom od Elfu. Tu kľudne môžete pridať viac ako ste zvyknuté.


Ou a nakoniec nesmieme zabudnúť na to najdôležitejšie. Správna primadona má na líčku srdiečko <3 . To som nakreslila už spomínanou linkou na oči práve na ľavé líce ako je to vo videu. 


Tak a teraz je to hotové. Tu si môžete všimnúť aj tie spodné riasy čo som spomínala. Neviem ako vy, ale ja by som takto chodila kľudne aj do školy...aj s tým srdiečkom :D 


Nakoniec vám už len zaželám veľa šťastia s týmto zaujímavým líčením. Verím, že som vám aspoň trochu pomohla. Teším sa na vás zase nabudúce v ďalšom príspevku. 


Let's get stylin'
foto: KK

10 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...