sobota 19. ledna 2013

finally Saturday


Ahojky !! :) Neskutočne sa teším, že je konečne víkend !! Ale fakt neskutočne... Kto si myslí, že maturitný ročník je len flákanie, až pokým neprídu maturity, sa strašne pletie :D Tie časy, keď sme sa ulievali, nič sa neučili a naivne si mysleli, že do maturít máme ešte ďaleko, sú už nenávratne preč. Prichádza tvrdá realita :/ Preto som celý týždeň chodila spávať neskoro v noci alebo inak povedané - skoro ráno a v škole som potom sedela ako vygrcaný rezanec :D Nerobila som nič iné, len sa drislila na všetky písomky a odpovede. A tak sa teším, že si dnes aspoň trošku oddýchnem. Ja ešte nechcem maturovať, bojim bojim :D
Krásny víkend želám :))

Amen !!
výhľad z môjho okna
winter walk

*in love with Inšťagram
mám nové htcčko tak hovadiny robím :D

kukadlo


Let's get stylin'
BeBe

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...