sobota 2. února 2013

DIY Avokádová maska na tvár s jogurtom - Avocado mask vol.2

Serus slečny :)

Minule, pred menej ako 2 týždňami som sem pridala návod na avokádovú masku so zeleným čajom. Ak ste to teda vyskúšali, tak sa vám asi povaľuje druhá polovica avokáda niekde v chladničke. Ja vám teraz ukážem ako ju využiť. Ukážem vám pre zmenu avokádovú masku s jogurtom. 


Potrebujete:

1/2 avokáda
3-4 čajové lyžičky bieleho jogurtu

Najprv avokádo rozdrvíme na kašu vidličkou a pridáme jogurt. Nenafotila som vám sem samotný proces vyrábania masky, pretože je taaak jednoduchá, že to ani netreba :) Masku tak ako minule nechajte pôsobiť na 15-20 minút, no ak máte citlivú pokožku tak odporúčam omnoho menej, takých 5-10 minút max. 


Nuž a na prvej fotke môžete vidieť ako sme sa my z tejto masky vytešovali :) Spravili sme si večer pre seba a maskovali sme. Týmto vás pozdravujú Beky, Teca a Mima a spolu prajeme veľa šťastia :)

Let's get stylin'
foto: KK

21 komentářů:

  1. Vy ste kočky ;D* Takovou masku si klidně udělám taky, jednoduché, super nápad!
    Zvu tě ke mě na Giveaway.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno kľudne :) až príliš jednoduché :D ďakujem za pozvanie

      Vymazat
  2. Taky už mám vyzkoušeno a je fajn! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za tip. Sluší vám to! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem zatím nezkoušela :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som si to radsej natrela na chleba :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
  6. asi pred tyzdnom som si robila masku z avokada a je neskutocne dobra na plet :) ale s tym jogurtom to musim vyskusat :D
    pozyvam ta na moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. jednoznačne...nečakala som že avokádo má tak priaznivé účinky :) odteraz je to pre mňa jedna z najlepších surovín na masky

    OdpovědětVymazat
  8. Hi!I follow now,please follow me back!
    Fashion Blog Trust is created for certified your blog about fashion!
    Imperative! Please follow our blog at your request to join this community!thank you
    In order to establish more relationships,between different countries!
    This blog is new, you have to fill it and make it known to your friends
    To add your blog to the Fashion Blog Trust go to comment section at the end of the page leave us a comment and put the name and url of your blog , and the Country.SILVIO

    OdpovědětVymazat
  9. To je geniální tip! Dneska večer budu po tvém vzoru pěkně avokádová ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem Vivi :)) to ma teší :D potom daj vedieť ako to dopadlo, budem len rada :)))

      Vymazat
  10. Avokádo mám nejraději do salátu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o tom možno nabudúce :D avokádo sa dá využiť naozaj na všeličo :D

      Vymazat
  11. Sluší vám to ;)) Určitě vyzkouším, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...