čtvrtek 18. dubna 2013

H&M NUDES Eyeshadow Pallete Review

Prajem krásny deň, 

minule som vám v článku s líčením TU spomínala, že vám zrecenzujem paletku, ktorú som tam použila. Je to táto paletka piatich očných tieňov v krásnych telových farbách od H&M...teda farby sú krásne, ale sú naozaj také dobré?


Moje denné líčenie býva v podstate väčšinou čierna tekutá očná linka s maskarou a to všetko jedným šmahom ruky, aby som to mala čím skôr (viac toho nestíham). Ak mám ale o niečo viac času tak si na oči hodím aj zlatistý tieň, nech moje oči vyzerajú žiarivejšie. Zvykla som na to používať zlatistý tienik z paletky od essence - Quattro eyeshadow (05 To die for), no už sa mi minul. A keď som uvidela túto milú paletku tak som ju v obchode nemohla nechať. Ohúril ma hlavne tieň v strede, vedela som, že nahradí môj minutý tieň od essence. 


Cena bola 4,95€ za týchto 5 x 1,5g tieňov. Zapracovala moja ľahká matika, a prepočítala som si, že jeden tieň ma teda vyjde na približne 1€ a hneď som ju brala. Toľko predsa stojí tá od essence...


Jej obal je klasický plastový s otváracím viečkom, je dosť pevný. Tiene majú typickú púdrovú vôňu, ktorá niekomu môže byť príjemná a niekomu nie. Všetky tiene však nemajú rovnakú konzistenciu a ani pigmentáciu, čo je dosť blbé.


Tiene spolu krásne ladia a sú perfektné na každodenné nosenie. Čo ma ale vôbec nepotešilo je, že dobre pigmentované sú tam len 2 tiene. Je to práve ten odtieň v strede (3) , na ktorý som sa spoliehala a odtieň číslo 5. Nepomohlo ani použitie primeru ako podklad.


Na tejto fotke sú vzorky jednotlivých farieb. Žiaľ ako vidno odtiene 1,2 a 4 sú takmer neviditeľné, lebo sú málo pigmentované. Odtieň číslo 1 sa dá ale použiť ako rozjasňovač, pretože je viditeľný, keď som v určitom uhle odráža. Druhý odtieň má príjemnú konzistenciu, no tiež je slabý. Využitie ale môže mať pri rozblendení do stratena, je to skôr taká matná telová farba. Potom tu je môj favorit - tretí tieň z paletky a je krásne pigmentovaný a obsahuje jemnučké trblietky, takže na oku vyzerá božsky. Ďalším je hnedastý, málo pigmentovaný tieň, ten nie je vidieť skoro vôbec :/. A nakoniec piaty odtieň, ktorý je pigmentovaný dostatočne, no žiadalo by sa mi aj viacej. Na to, aký je v obale tmavý, na oku má oproti tomu len polovičnú pigmentáciu.


Ešte dodám, že tiene sú namleté najemno a neprášia, čo je veľká výhoda.


Plusy: 
+ nádherné farby
+ neprášia

Mínusy: 
- zlá pigmentácia
- konzistencia 

Nakoniec ich hodnotím ako peknú parádu, ktorá láka zovňajškom, no v skutočnosti nie je taká dobrá ako vyzerá. Určite je na trhu nejaká lepšia paletka ako táto, ktorá má aspoň dobrú pigmentáciu, ktorá je pre mňa kľúčová. Na druhej strane je výborná na cestovanie, keď toho so sebou nechcete brať veľa, tak takto máte hneď niekoľko pekných odtieňov spolu. 

Ak teda premýšľate o jej kúpe, tak by som vám radila, aby ste sa poobzerali po nejakej inej. Určite sa bez tejto paletky zaobídete a iná nahradí jej miesto omnoho lepšie. Ja sa teším aspoň z toho jedného tieňu, korý určite využijem.

Aj vy sa z krásneho počasie tak radujete ako ja? Mám teraz pocit akoby leto bolo už za rohom, veľmi blízko :) Snáď to tak aj bude...Dajte mi dievčatá vedieť, ako si užívate začínajúcu jar, lebo verím, že nie som jediná :) 

foto:KK

10 komentářů:

  1. Krásná paletka, takové barvy miluji a s líčením jsme na tom podobně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ma teší :) farby má krásne, škoda tej pigmentácii

      Vymazat
  2. keby tie farby boli viac pigmentovane je to super...inak aj mna lakala na pekny vzhlad :D .....a to pocasie tesi aj mna a velmi som z toho uplne nadsena :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne...no vonku je nádherne nemôžem sa na to vynadívať :) keď vidím svietiť slniečko hneď som šťastnejšia :)

      Vymazat
  3. Na pohled vypadá ta paletka fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno je krásna :) aj cenu má dobrú, len ak ti nevadí že budeš využívať asi tak 2 tiene z 5 :/

      Vymazat
  4. Škoda, že mají tak špatnou pigmentaci, protože vypadá vážně pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. súhlasím :) ale tak vždy je dobrá na výstavu na poličke :D keďže vyzerá tak pekne :)

      Vymazat
  5. ja len cakam na kazdodenne slnko, lebo sem tam zajde aj za oblaky a toho uz som nasytena zo zimy, kedy tam bolo skoro v kuse:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. veru máš pravdu :) ja sa ale teším aj z toho mála slnka čo máme :)) v lete ho zase budeme mať po krk :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...