úterý 21. srpna 2012

DIY Heart Bookmark

Ahojte!

K letu patrí aj čítanie a tak keď som minule čítala svoju knihu tak som si spomenula aké jednoduché bolo vyrobiť svoju vlastnú záložku do knihy z papiera. Videla som video na youtube ako na to a myslela som si, že to nemôže byť také ťažké. Tak som to skúsila a tieto záložky používam už niekoľko mesiacov. Vyrobila som si ich rovno niekoľko. Jednu mám vo svojom diári a druhú v knihe, ktorú čítam..

Reading belongs to the summer and last time when I was reading I realized how easy it was to create my own bookmark from paper. I saw a video on youtube how to do that and I thought that it couldn´t be so difficult. So I tried it and these bookmarks I use a couple of months. I made several bookmarks. One of that I have in my notebook and one in the book I read.



Nejdem sem písať návod ako na to, to by bolo príliš nezrozumiteľné. Ale tu je video podľa ktorého som to urobila ja, tak vy to dokážete určite tiež. Veľa šťastia.

I am not going to show you how to do that, it would be too incomprehensible. But here is the video I used it to do so you will definitely do it too. Good luck.


Let's get stylin'
foto: KK

2 komentáře:

  1. Jééé to vypadá moc pěkně :)..

    OdpovědětVymazat
  2. áno :) a sama som aj prekvapená tým ako dlho tú záložku už používam a stále ešte nie je roztrhaná :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...