sobota 18. srpna 2012

DIY Glamorous Shoe Revamp

Ahojte!

Hneď ako som si kúpila tieto topánky, vedela som, že ich musím nejako oživiť. A príležitosť sa mi naskytla práve dnes keď som maľovala izbu. Je to veľmi jednoduchý a rýchly trik až sa cítim vinná, že na to robím návod. Ak sa chcete dozvedieť ako na to, čítajte ďalej. 



Ako som v úvode naznačila, maľovala som izbu. To znamená, že som použila umývateľnú interiérovú farbu, ale môžete kľudne použiť aj farbu určenú na gumu, či sprej, ale fungovať by mali aj akrylové farby. Vyberte si farbu po akej túžite, pre mňa je to zlatá :D
Ďalej potrebujete obyčajný štetec na maľovanie a kúsok pásky na oblepenie miest, ktoré nechcete zafarbiť.


Po oblepení som začala maľovať. Nič extra zvláštne a komplikované :D Proste tam daj tú farbu! 


Pohľad zblízka pred zaschnutím. Nechajte zaschnúť potrebný čas asi tak 2 hodiny, a naneste druhú vrstvu, ak je to potrebné.


Ďalším krokom je odlepiť pásku a očistiť miesta, ktoré nechcete mať zafarebené. Ja som použila odlakovač, fungovalo to dobre, ale lepšie by bolo riedidlo.


A nakoniec výsledný obrázok. Páči sa mi ako luxusne to vyzerá :D Zároveň som zástanca jednoduchosti. Možno časom pridám zlaté šnúrky, nech to má efekt.


A nakoniec už len dodávam, ak ste už mali dlho v pláne urobiť niečo podobné, aby ste to určite skúsili, je to zábava a zároveň tým urobíte dobrú vec. Dúfam len, že farba nosením nepôjde dole. Každopádne, držím palce :) 


Let's get stylin'
foto: KK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...