úterý 2. října 2012

essence Pigments Review

Ahojte :)

Dnes som tu s malou recenziou na tento malý zázrak, ktorý pred nedávnom zaplavil drogerky. O essence pigmentoch z limitovanej edície Colour Arts sa už dosť hovorilo na rôznych iných blogoch a výnimkou to nebude ani tu :) Veľmi som sa potešila keď som zistila, že na Slovensku sa dajú kúpiť tieto cenovo dostupné pigmenty, ktoré sú dokonca viacúčelové. Predávajú sa v rôznych farbách, no ja som si vybrala odtieň 09 be my brightsmaid.




Pigmenty sa dajú kúpiť v dm-drogériách za cenu 2,79€ v stojanoch essence. Cena je pomerne dobrá v porovnaní napríklad s GOSH pigmentami, ktoré sú dokonca menšie a drahšie. Na výber je plno farieb, podľa oficiálnej stránky až 20 a všetky sú nádherné, až si neviem vybrať :D Tiež sa dá dokúpiť špeciálny primer na oči, podkladová báza na pery a  podkladový lak na nechty, takže sa dajú použiť nielen ako očný tieň, ale aj ako lesk na pery a dokonca aj ako lak na nechty.


Hmotnosť je 2,0 gramy, no balenie je umelohmotné, čo považujem za nevýhodu, lebo nevyzerá, že by vydržalo krkolomné pády. Mne už stihol spadnúť asi z metrovej výšky a vydržal, takže uvidíme :) 


Na prvý pohľad som sa dosť prekvapila, je omnoho menší než som čakala, no predsa myslím, že svojou veľkosťou bude stačiť.

porovnanie veľkosti spolu s essence
I <3 STAGE eyeshadow base
Keď ho otvoríte, vôbec netreba odliepať nálepku, ktorá slúži na to, aby sa z neho nevysypalo príliš veľa, stačí tam urobiť ihlou alebo špendlíkom niekoľko dierok.


Tento odtieň, čo som si vybrala, 09 be my brightsmaid má krásnu zlatistú farbu a je vhodný do vnútorného kútika oka. Práve takéto farby mám rada na rozžiarenie oka , ale aj na celé viečko. Odporúčam ho použiť jednoznačne s primerom, buď tým od essence I <3 STAGE alebo tým Colour Arts z tej istej limitky ako pigment za 1,99€. Ja ho nemám, ale počula som, že s ním drží lepšie.

Výdrž je povedala by som, že nie tá najdlhšia, ale pár hodín vydrží. Asi tak 4 hodiny, čo nie je veľa, no za tú cenu sa to dalo čakať.


A tu je už ukážka na ruke. Vyskúšala som ho s essence primerom na vzorke hore, dole je bez použitia primeru. S primerom je pigment omnoho výraznejší a vydrží aj dlhšie. Pigmentácia je priemerná, ani nesklame, ani neočarí.


Plusy:
+ cena
+ veľa odtieňov
+ pekné farby na výber
+ veľkosť
+ dostupnosť v každej dm drogérii

Mínusy: 
- balenie 
- výdrž
- limitovaná edícia

Celkovo by som tento produkt hodnotila ako veľmi vydarený, lebo to je to, čo na slovenskom trhu už dlho chýbalo a za takú výhodnú cenu. Určite odporúčam vyskúšať, ja osobne si určite plánujem kúpiť aj ďalšie odtiene. Ak máte nejaké otázky, kľudne sa cez komentáre pýtajte, rada odpoviem :) Dúfam, že vám táto review pomohla vo vašom rozhodovaní :) Príjemný zvyšok dňa.

KK
Let's get stylin'
foto: KK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...