čtvrtek 16. srpna 2012

Newspaper Nails

Ahojte!

Leto je ešte stále tu, hoci vo svojej zvrátenej studenej podobe, ale predsa. Práve leto som sem vniesla farbami. Mám rada takéto neobvyklé výtvory na nechty, ktorými môžem prekvapiť okolie. A navyše ak máte v láske aj novinárčinu, tak tento nápad určite oceníte aj vy.



Potrebujete pár jednoduchých vecí, ktoré doma určite nájdete. Inak by som to sem nedávala :) To znamená:
10 ústrižkov z novín, jeden na každý prst
alpu alebo aspoň 60%-ný alkohol
vrchnák z fľaše
matný povrchový lak na nechty
a laky na nechty podľa vašeho výberu
Obvykle by som použila bledo šedú alebo béžovú farbu ako podklad, ale máme tu leto tak to využime, moja obľúbená tyrkysová čaká! 


Začneme s nalakovanými nechtami, ja som si zvolila tieto jasné farby a prsteník som nalakovala odlišnou farbou, aby som nechty niečim oživila.


Ďalej nalejeme kúsok alkoholu do vrchnáku do takej výšky aké dlhé nechty máte. V mojom prípade to bude pomenej. Postupne po jednom prste namáčame nechty (nie jazyk :D) asi tak na 10 sekúnd.


Potom silno pritlačíme kúsok novín na prst. Je veľmi dôležité, aby s papierom nepohlo, lebo to bude rozmazané. Držíme asi tak znovu na 10 sekúnd.


Keď skončíme s celou rukou, ešte nakoniec nalakujeme vrchnou matnou vrstvou. Noviny predsa nebývajú lesklé, no nie?


Nakoniec očistíme okolie nechtov od prebytočného laku či otlačkov od novín pomocou vatovej tyčinky namočenej v odlakovači.


A je to. Vaše nové novinové nechty sú na svete. Teraz keď si budete len tak čítať noviny niekde na pláži tak všetci naokolo si budú lámať hlavu nad tým ako ste to dosiahli. Nuž, keď už poznáte to tajomstvo, prečo to nevyskúšať? Veľa šťastia.

Let's get stylin'
foto: KK

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...